Lágy őszi tájból és sok kedves nőből gyurmázok. Mindig. A kettő misztikusan összefügg, mert nincs lágy őszi táj sok kedves nő nélkül, és nincs sok kedves nő lágy őszi táj nélkül. A szeptembertől mindig varázslatot várok, valami nagy-nagy csodát, amiben végre feloldódhatok.

Nem tudom, hogyan fogadnám, ha egyszer a sokévnyi vágyakozás után betáncolna az életembe az a csoda. Tulajdonképpen nem ismerem az egyenlőséget, a kiegyensúlyozottságot, a viszonzást. Néha egészen elmerengek, és megijedek a komoly testi-lelki kapcsolat gondolatától. Néha vágyom rá. Néha nem. Az életem többnyire csak „néha”, épp ezért fogalmam sincs, mi való nekem, és mi nem. Vagy éppen ki. És ki nem. Voltaképpen döntésképtelen vagyok.

A sok kedves nőből mindig, most is van egy, a legkedvesebb. Akit többnyire csak fél-titkosan csodálok, de elpirulok, ha rám mosolyog, és ha beszél hozzám, zavarban vagyok, mert innám a szavait, de a szeme jobban megbabonáz. Nem tudom, ő érzi-e, de rajtam biztos látják sokan. Feszengek, ha a közelemben van, mert a világért sem szeretném, ha észrevenné, mennyire hat rám, de azért mindig reménykedek, hogy hátha Ő lesz a csoda. Most is.

Mindig olyan furcsa ez. Szinte látom magamat kívülről, hogy mennyire suta vagyok, ha találkozunk, de egyszerűen képtelen vagyok másképp viselkedni, mert egyszerre igyekszem visszafogott lenni, de a fejemben folyamatosan zakatol, hogy szeretem. Pedig lehet, hogy nem is szeretem, csak vonz. De magamat sem értem, mert ez nem a kilencedikes szédülés, és ez egyáltalán semmire nem hasonlít, amit eddig éreztem.

Most minden róla szól. Bátortalan az érzés, olyan törékeny, és ijesztő is. Ha olyan merész lennék, mint sok-sok ismerősöm, akkor egyszerűen vallanék neki, és addig ostromolnám, amíg nem mond igent. De nem megy ez nekem, és elveszíteni sem akarom, úgyhogy csak mosolygok Rá, és néha elgondolkozok, vajon milyen lesz majd a menyasszonyi ruhája, ha férjhez megy. Ilyenkor könnyezni kezd a lágy őszi táj.

A bejegyzés trackback címe:

https://nochoice.blog.hu/api/trackback/id/tr995524408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása